Klachten

Bio-Brouwmaat vindt het belangrijk dat je tevreden bent en besteedt daarom veel aandacht en zorg aan de kwaliteit (Skal certificering) en voedselveiligheid (HACCP) van producten die wij je aanbieden. Ondanks alle aandacht en zorg kan het zijn dat je niet tevreden bent. Dat vinden we vervelend en horen het daarom graag van je als zo’n situatie zich voordoet. Dat lucht op en geeft ons de mogelijkheid om, samen met jou, naar een oplossing te zoeken en onze dienstverlening te verbeteren.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bio-brouwmaat.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.